Vyberte si školenie z oblasti Agile a Scrum, Lean Six Sigma a zlepšovanie procesov alebo Riadenie zmien
Prevediem Vás všetkými dôležitými elementami agilného a Scrum prístupu k riadeniu projektov, vývoju produktov a služieb. Prejdeme si udalosti a role v agile, naučíme sa plánovať prácu a projekt, ako vizualizovať výsledky a riadiť výkon na každodennej báze. Naučíte sa aký je rozdiel medzi šprintom a Kanban spôsobom riadenia toku úloh a požiadaviek. Prejdeme si aj najčastejšie modely na agilné riadenie v multi-tímovom a multi-projektovom prostredí a ako zmeny implementovať v organizácii. Praktické príklady a cvičenia.
Základné školenie Kanban ako agilný nástroj vás oboznámi základnými princípmi ako Kanban používať v agilných tímoch, kedy je vhodné používať tento nástroj a ako správne používať na zvyšovanie produktivity tímu. Naučíte sa ako môžete používať 4 metriky Kanbanu na meranie výkonu tímu a zlepšenie toku hodnoty a práce. Kanban je vynikajúci nástroj na vizualizáciu práce, či už chcete využívať na individuálnej alebo tímovej úrovni.
Kľúčom k zavedeniu agilných prístupov v riadení projektov sú malé agilné a scrum tímy, ktoré sú samo-organizované a multi-znalostné. Ako vytvoriť takéto tímy a naštartovať ich prácu? Ako merať úspech tímu a nastaviť ich neustále zlepšovanie a učenie sa? Kto riadi projekt v Agile ak neexistuje rola projektového manažéra? Nastavíme spoluprácu v agilnom scrum tíme a spolu zadefinujeme víziu tímu smerom k vysokej výkonnosti.
Ako HR môže podporiť agilnú transformáciu
organizácií? Ako môže byť samotné HR viac agilné? Na jednodňovom workshope budeme
spoločne hľadať odpovede na tieto otázky a definovať možné riešenia pre
vaše firemné prostredie.
Workshop je vhodný pre všetkých z oddelenia HR, ktoré chcú agilitu a jej výzvy viac pochopiť a prakticky pristupovať k agilnej transformácii.
Ako zvýšiť výkonnosť firmy, zlepšiť zákaznícku skúsenosť, skrátiť dodacie lehoty, či znížiť plytvanie v procesoch a náklady? To sú témy, ktorými sa zaoberáme na Lean a Six Sigma školeniach. Pomocou štruktúrovaného tzv. DMAIC prístupu problém definujeme, hľadáme koreňové príčiny, cez dáta analyzujeme problémy a nastavujeme zmeny a nové riešenia. Školenie je vysoko praktické a je ideálne ak si prinesiete konkrétny procesný problém, ktorý práve riešite.
Štandardizované a štruktúrované pracovisko je prvým krokom k efektívnej výrobe či dodávke služieb. Usporiadané a čisté pracovisko je základným predpokladom výkonného podniku. Naučíme sa ako štandardy definovať tak aby neboli zbytočnou administratívnou záťažou ale naopak pomohli postupy zjednotiť a zjednodušiť.
Na praktickom workshope prejdeme konkrétne pracovisko a upravíme aby bolo viac funkčné.
Školenie vás oboznámi so základným rámcom ako pristupovať k robotickej procesnej automatizácii. Prevedie vás krok za krokom celým procesom implementácie, od stanovenia stratégie, cez identifikáciu správnych procesov pre automatizáciu, ako pripraviť ľudí a organizáciu na zmenu a správne nastaviť nový prevádzkový model. Dozviete sa aj ako začať identifikovať príležitosti na robotizáciu procesov.
Vedenie - Leadership pri zmenách je kľúčový. Nastavuje sa vízia zmeny, stratégia dosiahnutia cieľov, komunikuje sa interne a externe. Úloha lídra zmeny je náročná a determinuje úspech zmeny. Na školení sa budeme venovať témam ako zmeniť myslenie, postoje účastníkov a zamerať sa na akciu, činy a dosiahnutie výsledkov. Ako ísť príkladom a motivovať ostatných, aký je rozdiel medzi zodpovednosťou a podporou. Ako sa vyhnúť obviňovaniu a vytvárať prostredie podporujúce zmeny.
Či už ide o zmenu IT systému, zavedenie nového procesu, zmenu organizačnej štruktúry, zavedenie nového nástroja alebo zlúčenie spoločností, všetky sa vyznačujú tým, že majú dopady na ľudí, zamestnancov, zákazníkov. Riadenie zmien sa zameriava práve na túto ľudskú stránku a zapája účastníkov zmeny pre lepšie dosiahnutie výsledkov. Riadenie zmien je systematický prístup k zvládnutiu zmeny a zníženiu odporu k zmenám a získaniu podpory od účastníkov zmeny.
+421 908 767 501
Kozmonautická 13
Bratislava - Ružinov
82102
Slovensko
© 2020